Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Нова Пошта☑️ Корпусні меблі відправляються лише на вантажні відділення "Нової Пошти". ☑️ Надійне пакування – кожне замовлення проходить обов’язкове обриштування відповідно до вимог "Нової Пошти", що мінімізує ризик пошкодження під час транспортування. ☑️ Адресна доставка – можлива доставка кур'єром "Нової Пошти" до під'їзду або з послугою підйому на поверх (доступно для замовлень вагою до 100 кг).
- Магазини Rozetka
- Самовивіз📍 смт. Жвирка, Сокальський р-н, Львівська обл., вул. 1-го травня, 1 (фірмовий магазин-склад Летро); 📍 м. Шептицький (Червоноград), Львівська обл., вул. Сокальська, 10 (магазин "Світ Меблів"); 📍 м. Львів (умови уточнювати в менеджера)
- Доставка кур'єром (Львів, Шептицький, Львівська обл,)🚛 Доставка кур'єром по Львові - розраховується індивідуально; 🚛 Доставка в Сокаль \ Шептицький (Червоноград) - 100 гривень; 🚛 Доставка по Львівській області розраховується індивідуально. 👩💼 Ціну можна дізнатися в нашого менеджера. 🏗️ Підйом у квартиру з допомогою ліфта - від 250грн 🏗️ Підйом у квартиру без ліфта - від 100грн 1 поверх 🛠️ Монтаж 10-15% від вартості в залежності від складності виробу, але не менше 900грн.
Способи оплати
- Пром-оплата☑️ Безпечна покупка – кошти резервуються на Prom.ua і передаються продавцю лише після отримання замовлення. ☑️ Швидке повернення – у разі скасування замовлення або повернення товару гроші оперативно повертаються на картку. ☑️ Зручна оплата – підтримка карт Visa/MasterCard, Google Pay та Apple Pay. ☑️ Додатковий захист покупця – гарантія отримання якісного товару або повернення коштів. Оплачуйте без ризиків та з комфортом! 🚀
- Оплатити частинами
- ПісляплатаМи цінуємо вашу довіру та прагнемо зробити процес покупки зручним і безпечним. Тому важливо врахувати кілька деталей: 💰 Для підтвердження замовлення необхідно внести аванс у розмірі 30% – це дозволяє зарезервувати товар і підготувати його до відправлення. 📦 Залишок суми ви оплачуєте при отриманні замовлення – готівкою на складі транспортної компанії, кур’єру або водію при доставці нашим транспортом. 🛡 Якщо вам некомфортно вносити аванс – обирайте Пром оплату. Це перевірений спосіб, що гарантує перерахування коштів продавцю тільки після успішного отримання товару.
- Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay🔹 Моментальне зарахування – оплата обробляється миттєво, а замовлення одразу передається в роботу. 🔹 Максимальна безпека – всі транзакції проходять через надійні системи захисту, що гарантують збереження ваших даних. 🔹 Жодних прихованих комісій – ви сплачуєте тільки вартість замовлення, без додаткових платежів. 🔹 Зручно та просто – здійснити оплату можна з будь-якого пристрою за кілька кліків. 🛒 Швидка онлайн-оплата – це легкий та безпечний спосіб оформлення замовлення!
- Готівкою🔹 Аванс 30% є обов’язковим – це гарантія резервування товару та підготовки до відправлення. 🔹 Решту суми ви оплачуєте готівкою при отриманні замовлення – на складі транспортної компанії або у фірмових магазинах нашої компанії. 🔹 Жодних прихованих комісій – ви сплачуєте лише суму, зазначену в замовленні.
- Оплата за реквізитами🔹 Як здійснити оплату? ☑️ Спочатку ми формуємо рахунок – для цього вам потрібно надати свої реквізити. ☑️ Після цього ви виконуєте платіж через онлайн-банкінг або у відділенні банку. ☑️ Обов’язково вказуйте номер замовлення у призначенні платежу. ☑️ Після зарахування коштів ми одразу передаємо ваше замовлення в обробку. 🔹 Реквізити для оплати: ФОП Тростянчин Віталій Іванович 🏦 Банк: АТ КБ "ПриватБанк" 💳 Розрахунковий рахунок (IBAN): UA613052990000026005011013868 🏢 Адреса: вул. Галицького, 36, смт. Жвирка 📌 МФО: 305299 📌 ІПН: 3181504913
- На карту ПриватбанкуВи можете швидко та зручно оплатити замовлення переказом на картку з будь-якого банку України. 🔹 Реквізити для оплати: 🏦 Банк: ПриватБанк 💳 Номер картки: 5169 3305 2266 1492 👤 Одержувач: ФОП Тростянчин В.І. 🔹 Як здійснити оплату? ☑️ Виконайте переказ через Приват24, або мобільний додаток будь-якого банку, термінал або у відділенні банку. ☑️ Обов’язково вкажіть номер замовлення у коментарі до платежу. ☑️ Після оплати повідомте нас для швидкого підтвердження замовлення.
Гарантія:
Претензії та рекламації приймаються протягом 14 днів з дня покупки і розглядаються в індивідуальному порядку. Питання щодо гарантії розглядаються тільки за наявності фабричного пакування товару. Якщо ви виявили пошкодження деталей або неповну комплектацію, будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером.
Доставка «Новою поштою» згідно з тарифами перевізника.
Для надійнішого захисту від пошкоджень «Новою поштою» ми відправляємо меблі виключно в дерев'яному обрешетуванні.
Але все одно рекомендуємо перевіряти цілісність замовлення в пункті видачі.
Для надійнішого захисту від пошкоджень «Новою поштою» ми відправляємо меблі виключно в дерев'яному обрешетуванні.
Але все одно рекомендуємо перевіряти цілісність замовлення в пункті видачі.